Wypełnij poniższy formularz i otwórz zlecenie serwisowe w naszym systemie. Zgłoszenie sprzętu jest całkowicie darmowe i niezobowiązujące.* Po wypełnieniu formularza otrzymasz numer zgłoszenia serwisowego, który od tej pory będzie identyfikatorem Twojego sprzętu na serwisie. Nasz specjalista skontaktuje się z tobą w celu ustalenia dogodnego terminu i sposobu odbioru sprzętu. Uzupełnij wymagane pola Krok 1 - DANE KONTAKTOWE Twoje informacje które pozwolą nam na kontakt z tobą w celu ustalenia dogodnego sposobu odbioru sprzętu oraz realizacji zlecenia. Krok 2 - TWÓJ ADRES Adres pod który zjawi się kurier po odbiór sprzętu. Krok 3 - INFORMACJE O SPRZĘCIE Typ Laptop GSM / Telefon / Smartphone Tablet Dysk twardy Karta pamięci / Pendrive Inne (wpisz w opisie) Wpisz markę swojego sprzętu (ASUS, Acer, Apple, HP itp). Wpisz model swojego sprzętu. Zazwyczaj znajduje się od spodu laptopa lub z tyłu monitora u samej góry naklejki znamionowej Nr seryjny jest zazwyczaj poprzedzony znakami "S/N:" lub "P/N:". Krok 4 - OPIS PROBLEMU Krok 5 - SPOSÓB DOSTAWY Wybierz Proszę o zamówienie kuriera Dostarczę sprzęt osobiście Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia Wysyłanie Przyjeliśmy zgłoszenie, twój indywidualny numer zgłoszenia: , umieśc go w widocznym miejscu na przesyłce. Wkrótce nasz specjalista skontaktuje się z tobą w celu ustalenia sposobu odbioru sprzetu. Wszystkie informacja zostały również przesłane na twój adres email. Wystąpił nieznany bład, spróbuj ponownie. * Darmowy odbiór i wysyłka sprzętu dotyczy jedynie klientów indywidualnych. Dla klientów firmowych ceny są ustalane indywidualnie.